Αυτή τη μαϊμού δεν την ήξερα...

Ζηλεύω. Το παραδέχομαι. Ζηλεύω τα blog που είναι φτιαγμένα από χέρι επαγγελματία ή τουλάχιστον πιο δημιουργικό από το δικό μου. Δεν σας λέω πόση ώρα μου παίρνει για να κάνω την παραμικρή αλλαγή στην εμφάνιση του blog γιατί ντρέπομαι. Ως νέα blogger όμως θέλω να τα μάθω όλα! Κουμπιά, κινούμενες εικόνες, υφές, χρώματα, τα πάντα! Αν και μάταιη η επιθυμία, καθώς ένα μυαλό διαθέτω περιορίζομαι στα βασικά. Ωστόσο ψάχνω. Κι όσο ψάχνω βρίσκω. Και σήμερα βρήκα αυτό που έψαχνα! Τέλειος συγχρονισμός!
Είχα πέσει με τα μούτρα στο διάβασμα. Αντικείμενο μελέτης: free blog tips από την Katrina Chambers. Το site της θα το βρείτε εδώ
http://www.katrinaleechambers.com/. Ανάμεσα στις χρήσιμες συμβουλές για bloggers, υπήρχε κι ένα tutorial όπου η Katrina χρησιμοποιούσε ένα online πρόγραμμα επεξεργασίας φωτογραφιών, το PicMonkey. Δείτε το εδώ: http://www.picmonkey.com/
Δεν το γνώριζα, τώρα όμως που το έμαθα θα γίνουμε αχώριστοι! Δεν μπορώ να πω, καλό και χρυσό είναι το Photoshop αλλά θέλει καμιά εκατοστή ώρες φροντιστήριο για να καταλάβεις απλώς τι κάνουν τα εικονίδια! Στο PicMonkey τα πράγματα είναι πιο απλά για όσους διαθέτουν στοιχειώδεις γνώσεις. Ήθελα κι εγώ οι φωτογραφίες μου να έχουν αστεράκια και μπουρμπουλήθρες ή να μοιάζουν σαν να τραβήχτηκαν δεκαετίες πριν. Τώρα μπορώ κι εγώ να το κάνω αυτό! Ζήτω!
Με το πρόγραμμα αυτό επεξεργάστηκα τις παρακάτω φωτογραφίες. Εντάξει, με την πρώτη το παράκανα αλλά δεν ήθελα να καταπιέσω τον ενθουσιασμό μου!
 

 
 
 
 
Λοιπόν, τι λέτε;

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...