Ιδέες για πασχαλινή διακόσμηση: "Πασχαλινές" κουτάλες

 Tutorial
Συνήθως η διακόσμηση για το Πάσχα περιορίζεται στο σαλόνι μας ή στην τραπεζαρία. Γιατί να μη προσθέσετε μικρές διακριτικές πινελιές και στην κουζίνα και ιδίως στον τοίχο της κουζίνας σας;
 
Πολλά εργαλεία και σκεύη μαγειρικής μπορούν να μετατραπούν σε ιδιαίτερες δημιουργίες με λίγη φαντασία και απλά υλικά. Ένα μικρό παλιό μπακιρένιο τηγάνι, μια τρυπητή κουτάλα, μια παλιά βάση κοπής; Εγώ διάλεξα δυο συνηθισμένες ξύλινες κουτάλες και στο παρακάτω tutorial θα δείτε πώς απέκτησαν πασχαλινό χαρακτήρα!
 
Τι θα χρειαστώ:
 
- ξύλινες κουτάλες (τις βρήκα 1€/δυο)
- κορδέλες
- μαλλί (για τις πασχαλίτσες)
- υγρή κόλλα απλή ή θερμόκολλα σιλικόνης
- πασχαλινά διακοσμητικά αυγά
- λωρίδες χαρτιού για τη φωλίτσα
 

Διαμορφώνω με τα χέρια μια φωλίτσα από λωρίδες χαρτιού. Το χαρτί μπορείτε να το κόψετε μόνοι σας (π.χ. από γκοφρέ) είτε να το αγοράσετε έτοιμο. Χρησιμοποιώ υγρή κόλλα (μια απλή για χειροτεχνίες - όχι superglue) ή το πιστόλι σιλικόνης και κολλάω τη φωλίτσα στο πλατύ μέρος της κουτάλας μου.
 
 
 
 
 
 
 Συνεχίζω με τα αυγουλάκια. Από προηγούμενο project περίσσεψαν πολλά μικρά από φελιζόλ. Επειδή το χρώμα τους δεν μου άρεσε (ιδιοτροπίες..) τα έβαψα με ακρυλικά χρώματα (κόκκινο και κίτρινο). Μια στρώση από βερνίκι χειροτεχνίας τους χάρισε γυαλάδα και ανθεκτικότητα. Αν δεν διαθέτετε ακρυλικά χρώματα, ίσως βρείτε κάποιο σπρέι στο σπίτι ή πλαστικό χρώμα τοίχου (νομίζω πως η λαδομπογιά αλλοιώνει την υφή του φελιζόλ, καλού κακού πειραματιστείτε πρώτα!).
Αν θέλετε να δείτε πιο αναλυτικά τις οδηγίες για mini αυγουλάκια δείτε αυτό το tutorial.
 
Κολλάω τα αυγουλάκια με απλή κόλλα (η ζεστή θερμοκόλλα θα συρρικνώσει την επιφάνειά τους) και έχω αυτό το αποτέλεσμα.
 
Η διακόσμηση της λαβής είναι θέμα προσωπικού γούστου. Εγώ έφτιαξα μερικές πασχαλίτσες με βελονάκι (δείτε το tutorial εδώ). Επίσης δοκίμασα να τυλίξω με κορδέλα το ξύλο αλλά δεν μου άρεσε η εμφάνισή του. Τέλος, πρόσθεσα μια κίτρινη κορδέλα για να κρεμάσω την πασχαλινή μου κουτάλα και voilà!
 
 
Παρακάτω υπάρχουν δύο παραλλαγές. Έχω προσθέσει ζωάκια από τσόχα που έφτιαξα για να δώσω πιο παιχνιδιάρικο ύφος. Στη λαβή κόλλησα μια φαρδιά καρό κορδέλα και έδεσα ένα κόκκινο φιόγκο στην κορυφή.
 

Τα ζωάκια από τσόχα είναι από τη συλλογή "Odd & Curious" και μπορείτε να τα βρείτε εδώ: https://www.oddandcurious.etsy.com  
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...